évszázados átverés

Gondolatok az emberiség, és a magyarság helyzetéről, lehetséges megoldások, a válságok megelőzéséről, felszámolásáról, az Isteni igazságosság fontosságáról. Amit a médiák elhallgatnak, tájékoztatás a körülöttünk történő dolgokról... Az ellentétek, és igazságtalanságok felszámolásáért dolgozom, együtt, minden jó szándékú emberrel. Végkifejletben győzni fogunk, győznünk kell, mint a pozsonyi csatában, mert nin cs más alternatívánk.

Friss topikok

  • Hungarica: " A mélybe csak a tested merült el,csak ő tűnt el a föld alatt ,de lényed lényege ezer felé szóró... (2014.02.16. 18:01) Sok legyet egy csapásra…
  • katolnai: Ha mindennel nem is értek egyet írásodban, de sok igazságot megfogalmaztál: kár, h pont azok nem o... (2013.11.08. 06:46) Mi bajuk a zsidóknak Horthy-val?
  • Vállalkozz: Tibi Atya mindenképpen tudja, hiszen nemrég futott el mellett nagyon meggyőző tempó fölénnyel: www... (2013.08.01. 00:53) Orbán a legnépszerűbb politikus…
  • nemhívő: ....a "jobbik" soha nem fog kormányra kerülni.... Legfőképpen azért, ...mert eszük ágában sincsen... (2012.12.01. 20:02) A be(nyalós)hódoló egységfront…
  • cgitar: Az kiabál akinek a háza ég! Kár volt magyarázkodni ! (2012.11.27. 23:15) Visít a kisebbség.

Ez már pofátlanság!

2010.03.25. 19:59 | béla lászló | Szólj hozzá!

 

Túl messze ér az „imádott” fajta keze, ma, Magyarországon.

 

     Talán timsóval kellene bekenni, hátha attól megrövidülne.

Sokunk reményei szerint, a Jobbik, már bontogatja a dobozt. Valószínűleg meg is találja a timsót benne. Ha sikerül a karjukat bekenni, ne érjen túl mindenen, ez valószínűleg igen nagyon zavarja majd őket. Talán megpróbálják lenyalni, de ez megint haszon, mert akkor a nyelvük és a szájuk is kisebb lesz, és nem üvöltik világgá, ….felvásároljuk Magyarországot….

    Mitől akadtam ki ennyire?

A dolog, tulajdonképpen egészen hétköznapi esettel indult. Korrektebb tájékozódásom okán, a szoclib tv. hírei mellett, elbóklászom más hírcsatornára is. Így találtam a Kurucon egy hétköznapi hírt, fényképre utaló ikonnal. A hír arról szólt (volna), hogyan élvezkedik, a főváros dísz „magyarja”, a metróépítő nagyember, a Margithíd lovagja, a Horvát tengerparton, ameddig itthon a főváros népe, „áldásos” működésétől szenved.

   Mondom szólt volna!!!

Rákattintva a cikk ajánlójára, nem a cikk jelent meg, hanem egy közlés, miszerint a böngésző nem tudja megjeleníteni a kért oldalt. Gondoltam, eseti műszaki hiba, hát újra próbáltam. Eredmény ugyanaz. Bezártam az oldalt, majd újra megnyitottam, megint ugyanaz. Egyéb funkciók mennek, az adott cikk nem.

Bezártam a böngészőt, újra meg…akartam nyitni, de már az internetem sem működött.

   Elég szép?

Ennyire védett állatfajra találtam? Korábban ilyen nem volt honos     

Magyarországon, ahogyan mokaszinkéélgyó sem. Csak remélhetjük, rövidesen ez a faj is kiszorul, es a másik, soha sem települ ide.

 

 

Béla László

 Utóirat: A lázadás után újra megkíséreltem a cikket megnyitni. Csodák csodája, sikerült.

A dízpolgárt ugyan nem láttam, de az exluzív kormányüdülőt igen.

Lehet, mégis egy műszaki hiba tréfált meg? Így sem rossz.

 Utóirat2: Azért érdekes hiba. A Kurucon két cikket hagy a gép megnézni azonos IP cím mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaratveres.blog.hu/api/trackback/id/tr61868687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása