évszázados átverés

Gondolatok az emberiség, és a magyarság helyzetéről, lehetséges megoldások, a válságok megelőzéséről, felszámolásáról, az Isteni igazságosság fontosságáról. Amit a médiák elhallgatnak, tájékoztatás a körülöttünk történő dolgokról... Az ellentétek, és igazságtalanságok felszámolásáért dolgozom, együtt, minden jó szándékú emberrel. Végkifejletben győzni fogunk, győznünk kell, mint a pozsonyi csatában, mert nin cs más alternatívánk.

Friss topikok

  • Hungarica: " A mélybe csak a tested merült el,csak ő tűnt el a föld alatt ,de lényed lényege ezer felé szóró... (2014.02.16. 18:01) Sok legyet egy csapásra…
  • katolnai: Ha mindennel nem is értek egyet írásodban, de sok igazságot megfogalmaztál: kár, h pont azok nem o... (2013.11.08. 06:46) Mi bajuk a zsidóknak Horthy-val?
  • Vállalkozz: Tibi Atya mindenképpen tudja, hiszen nemrég futott el mellett nagyon meggyőző tempó fölénnyel: www... (2013.08.01. 00:53) Orbán a legnépszerűbb politikus…
  • nemhívő: ....a "jobbik" soha nem fog kormányra kerülni.... Legfőképpen azért, ...mert eszük ágában sincsen... (2012.12.01. 20:02) A be(nyalós)hódoló egységfront…
  • cgitar: Az kiabál akinek a háza ég! Kár volt magyarázkodni ! (2012.11.27. 23:15) Visít a kisebbség.

Mi lehet mögötte?

2010.12.25. 23:25 | béla lászló | Szólj hozzá!

Az álmok nem hazudnak.

Vajon tévednek? Vagy épp tájékoztatnak? Senki sem tudja igazán.

A dolog úgy kezdődött, baráti körben ünnepeltük a születésnapomat.

Szerény kis ünnepség volt. Szülők, testvérek, feleség, gyerekek, néhány barát.

Egyszerű vacsora után, egy üveg bor, meg néhány üveg sör mellett, elbeszélgettünk. Kitárgyaltuk örömeinket, gondjainkat, meg a világ dolgait.

Alaposan az éjszakába nyúlt a beszélgetés, mire elfáradtunk. Megegyezni nem tudtunk. A társaság két pártra szakadt. Mindkét oldal mondta a maga igazságait, és egyiket sem lehetett jó szívvel elvetni. Valamennyi igazság, minden álláspontban volt. Nem tudtuk lezárni a vitát. Egy dologban tudtunk egyetérteni,

ami ma, Magyarországon van, az a többség számára, bárminek nevezhető, de nyugodt, békés életnek nem. Azzal vigasztaltuk magunkat, nem, mint ha ez öröm lehetne bárkinek is, hogy a világ nagyobbik fele is, éppen azokkal a bajokkal küzd, mint mi.

  A társaság ezzel feloszlott, magam fáradtan estem be az ágyba.

Reggel, ha lehet, még fáradtabban ébredtem. Mozgalmas álmom volt.

Reméltem, ahogy általában, most is elfelejtem az egészet, perceken belül.

Nem így történt. Ma is úgy él emlékeimben, minden kép, minden elhangzott szó, mint ha az események éppen most, éppen körülöttem történnének.

  Az egész álom, valahogy szokatlanul is kezdődött. Nem tudtam álmodom, vagy még ébren vagyok. A mögöttem lévő falból, kékesfehér fény áradt. Velem szemben, a másik falon, egy Mária-kép van. Arról verődött vissza az ágyamra a fény. A képre kékesfehéren érkezett, de visszaverődéskor, már ezüstfehér volt.

Nagyon világos volt, de nem vakított. Mögöttem a fényforrás, beszélt hozzám.

Vagy csak hallucináltam?

Lényeg, hogy nyugtatni próbált: Érzem rajtad az aggodalmat. Ne félj! Nem tudsz hibázni. Jó úton jártok. Nem vagytok egyedül.

  A túláradó esti vita után, ettől a szövegtől, ha lehet, még inkább feszültté váltam. Valahogy, ezt a fény is ”megérezte”, mert így folytatta:

  Nincs miért aggódnod. Más lesz a gyermekeid jövője. Te a váltás nemzedékéhez tartozol. Nektek kell elrendezni a jövőt, de segítünk nektek.

   Aztán sötét, és csend lett.

Bizonyára többen álmodtak már hasonlót. Úgy éreztem, hogy tudok repülni.

Felemelkedtem, és élveztem a repülést. Csapkodtam a karjaimmal, mint egy madár. Kirepültem az utca fölé, csaknem beleütközve a villanyoszlop vezetékeibe. Kétségbeesett csapkodással emelkedtem föléjük. Elkerültem a bajt, megnyugodtam, és élveztem a repülés szabadságát. Hamar rájöttem, nem madárként repülök. Elég volt akarnom, hogy süllyedjek, emelkedjek, vagy kanyarodjak, és az történt. Nagyon kellemes volt. Jól szórakoztam mindaddig, míg meg nem láttam egy fehér falat előttem. Elég messze volt, de nem ház, nem kerítés, valami más. Vételen magas, ég és föld között feszült. A jobb látóhatártól a balig, sem ajtó sem ablak, csak a nagy fehér fal. El kellet volna kanyarodnom, de nem akartam. Tudtam hogy nekiütközöm, és mégsem. Aztán jött a vég.

Nekiütköztem. Pontosabban nem ütköztem semminek, de megváltozott alattam a terep. Eltűntek az ismerős utcák, parkok. Alattam csak víz. Valahol távolabb a part. Talán a Balaton? De nem. Jártam már helikopterrel a Balaton felett. Annak mindkét partját láttam, de itt csak egy part van. Ez valami tenger. A part talán Olaszország. Felemelkedtem, jó magasra, de semmi csizma-formát nem láttam.

Ez egy nagyobb föld. És ott egy város. Gondoltam, ebből biztosan kiderül, hol is járok. Repültem a város felé. Meglepően hamar odaértem. Le is ereszkedtem, úgy húsz méterre. Nagy házak, garázzsal, széles utak, sok kocsi. Egy km.-re valami baj lehet. Az autók feltorlódtak. Már alattam áll a sor vége. Mentem az oszlop felett. A dugó egy nagy épületnél volt. Ahogy közeledtem, a kocsikból kiszállva, mindenki a dugó felé ment. Rengeteg ember az úttesten. Mind a hat sáv, a járdák tele. Egymást érték az emberek. A tömörülés központja valami nagy középület előtt volt. Színház? Városháza?

Egy ember beszélt a többinek. Kezében elektromos szócső. Nem magyarul beszélt, mégis értettem minden szavát.

 … tegnap elfogadták. Ma már törvény. Ennek alapján holnap letartóztathatnak bárkit. Ez így lehetetlen, ahogy van. Hatvan óta tervezik, én tudom, de akkora marhaság, hogy csak röhögtem rajta. És megcsinálták! Meg merték csinálni.

Azt hiszik, semmibe vehetik az embereket, mert olyan hatalmasok. De hiszen belőlünk élnek mind. Ha mi nem etetnénk őket, mind éhen halnának. Úgy gondolják, olyan buták vagyunk, észre sem vesszük, mire készülnek. Mindenkit ki akarnak éheztetni? Ostobaság! Most, hogy így összejöttünk, ilyenkor hol vannak. Hol vannak, hogy feleljenek a kérdéseinkre.

Ezek hatalmasok?  Amíg egyedül vagy. De ilyenkor? Nem kell nekünk ilyen banda. Beijedt paraziták. Ez nem a mi kormányunk. Ezek bábuk, a pénz kezében, és mi tartjuk őket a fejük fölött, hogy rárondíthassanak.

 Amikor bűzlik, akkor jövünk rá, mi is történt. Értsünk szót emberek!

Ha egységesen lépünk fel, nem hagyjuk megosztani…

Hirtelen mozgolódás támadt a beszélő körül. Kiütötték a kezéből a szócsövet.

Állig felfegyverzett pribékek ragadták meg, és elhurcolták.

A tömegből, innen-onnan erőteljes kiabálás hallatszott.

- igazat beszél!

- hagyd békén!

- ne engedjétek!

A fogdmegek ügyet sem vetettek rá. Engem valami hatalmas erő lendített ki a helyemről, és új helyszínen, valami színházteremben találtam magam.

Valami teaklub rendezvényén. Teáról szó sem volt. Arról beszéltek, hogy a kormány betiltotta az élelmiszerek szabad termelését. A kisfarmereket, meg azokat a polgárokat. Akik saját termésű, nevelésű élelmiszereiket a piacokon árulják, úgy kergetik, mint a narkó-dilereket. Tettenéréskor helyszínen letartóztatják. És ezt a sötét tervet, a szenátus törvényerőre emelte.

Országos tiltakozást szerveztek. Elmondták, hogy adott napon, az egész ország, minden városából, mindenki, akinek fontos a túlélés gyülekezzen a fehér ház kertjében, és környékén. Ki kell onnan hajtani a bábukat, és emberekkel kell azt megtölteni. Emberekkel, aki közülük való, és nem bábukkal akiket ők jelölnének. Elmondták azt is, hogy akinek van, vigye magával a fegyverét, hiszen azért biztosította az alkotmány a fegyverviselés alkotmányos jogát, hogy ha a népet, a kormánya megtámadná, meg tudja magát védeni.

A következő kép, már a fehér ház parkja volt. hatalmas tömeg vette körül a kerítéssel elrekesztett parkot. A tömeggel szemben, méterenként géppisztolyos rendőrök  álltak. A tömeg nyugodt volt. nem hangoskodtak, csak álltak, és figyeltek. Itt-ott, egy-egy ember beszélt a többihez. Ahonnan én figyeltem az eseményeket, ott egy termetes fekete ember beszélt. Mély, érces hangjában nyugalom, és magabiztosság csengett.

    …öseinket rég, embertelen módon hurcolták ide. Elszakították őket szülőföldjüktől, családjuktól, és állatok módjára árusították őket. És akik ezt tették, ma minden embert állat módjára kezelnek. Semmi elégtételt nem jelenthet, hogy ma már nem csak feketék a rabszolgák. Végleg félre kell állítani a rabszolgatartókat. Menjünk, és kergessük el őket ebből a házból, mert ez a ház a népé, és semmi helye benne, a rabtartók bábjainak.

Ezzel hátat fordított a tömegnek. Megmarkolta a kordon egy elemét, felemelte. és elindult a kapu felé. A tömeg lassan, de határozottan követte. A gyűrű vékonyodott a tömeg, és a fegyveres rendőrök között. A kerítésen belül álló rendőr, előkapta a telefonját. Néhány másodperc múltán, a rendőrök felemelték géppisztolyaikat a tömeg felé. Az emberek lelassultak, de mindenhonnan pisztolyok néztek farkasszemet a géppisztolyokkal. Látszott, hogy ez most az idegek harca. A gyűrű lassan, de folyamatosan szűkült. Végül, egyik rendőrnél elszakadt a cérna, és elkiáltotta magát:

- fiúk! Én nem fogok ezekért megdögleni. Gyertek utánam!

Ezzel megfordult, és behátrált az emberek közé. A kerítés mögül, nyilván a parancsnoka, azonnal fejbe lőtte. Társai, heten-nyolcan, akik jobbról balról mellette álltak, szintén azonnal megfordultak, és géppisztolyaikból össztüzet zúdítottak a főbe lövőre. Több darabban hullott a földre. Az egész sorfal egy emberként fordított hátat a tömegnek, és hátrált be közé. A gyűrű pedig szorult.

Valahogy áttűnt a kép. Nyüzsgő utcákon siető és őgyelgő emberek keveredtek.

Rikkancsok kiabálták híreiket.

-         Lemondott az elnök!

-         Szétkergették a szenátust!

-         Bezárták a tőzsdét!

-         Eltörölték az adósságokat!

-         Csupa ismeretlenből áll az új szenátus!

-         Visszaállították az 1700-as alkotmányt!

-         Megbukott a dollár!

És adták a lapokat, fizetés nélkül, bárkinek, aki kérte.

Ez a kép is elhalványult. Egy szobában találtam magamat. Egy család nappalijában. Mindenki a tv-t figyelte. Premier plánban, egy ember beszélt.

… mindenkit arra kérek, őrizze meg a nyugalmát. Ideiglenesen én irányítom az államokat. Ezt, az új szenátussal, teljes egyetértésben teszem. Célunk az anarchia mielőbbi felszámolása, és a korábbi gyakorlat, teljes és gyökeres megszűntetése. A világ minden tájáról azonnal hazahozzuk a katonáinkat, és azok teljes fegyverzetét. Garantáljuk, hogy parti vizeink határán kívül, egységeink többé nem fordulnak elő. Haderőnk így is képes a biztonságunkat szavatolni. Az átmeneti időre, az ellátást megszervezzük. Személyes okmányai alapján, mindenki, minden nap, megkapja a napi ellátásának megfelelő élelmiszert, a legközelebbi árusító helyen. Fizetni nem kell, mert sajnos pénzünk még nincsen. Nyomdáink dolgoznak az átálláson. Rövidesen megjelenik az új pénz. Ez független a régi hatalomtól, és a jelképeiket sem hordozza. Ebből minden polgár egy havi korábbi fizetésének megfelelő ősszeget, ellenszolgáltatás nélkül megkap. Ehhez a pénzhez később, csak munkáért, vagy termékért lehet hozzájutni. A polgároknak, kamatra kölcsönözni tilos.

Mindazoknak, akiknek munkahelye megszűnt, hat hónapra biztosítjuk a természetbeni ellátást. Élelmiszert, benzint, energiát. Megszűnnek az adósságok, és a vagyonok. Megszűnnek a szerencsejátékok. Ezt szigorúan ellenőrizzük, és aki pénzben szerencsejátékot szervez, vagy játszik, örökre száműzzük. A drogpiacot azonnali hatállyal felszámoljuk. Minden patika, minden típusú drogot az előállítási árért, és a rárakódott szállítási és bérköltségekért köteles forgalmazni. Ennek megvalósítását szigorúan ellenőrizzük, és ahol valamelyik drogtípus nem kapható, vagy az ára magasabb, mint a törvényesen felszámítható költségek, azt az intézményt azonnal bezárjuk. Nem tilos többé, a drogok birtoklása, forgalmazása és fogyasztása. Aki közterületen drogot árul, annak hátán és mellkasán feltűnő táblát kell viselni. Ezen a táblán, fel kell tűntetni az árusított drog típusát, koncentrációját, és árát. Ennek valóságtartalmát szigorúan ellenőrizzük. Eltérés esetén a helyben elérhető készletet elkobozzuk. Mindezt a bűnözés visszaszorításáért tesszük, de óvva intünk mindenkit, hogy a szabadságnak e megnyilvánulásával élve, mértéktelen, vagy szükségtelen drogfogyasztásba kezdjen. Akinek erre szüksége van, és nem törődik egészségpusztító hatásával, használja elfogadható mértékben, és körülmények között, de aki drog hatása alatt balesetet idéz elő, vagy bűncselekményt követ el, azt a tettenérés helyszínéről, ítélet nélkül, azonnal elvonó intézménybe zárjuk, és foglalkoztatjuk addig, ameddig a vele foglalkozó orvosok, és szociális munkások, nem garantálják, hogy három naptári hónap óta drogmentes.

Ez a rendelkezés, minden állampolgárra egységesen vonatkozik. Nincs kivétel!

A működő bankok, akik az állampolgárok számláit vezetik, az új pénzből egységes alaptőkét kapnak. Hitelezési tevékenységet nonprofit módon folytathatnak. Kamatjövedelmet nem realizálhatnak, hitelezni, az általuk kezelt megtakarítások, és az államtól kapott alaptőke összegének hetven százalékáig hitelezhetnek. A bankok könyvelését az állam ellenőrzi. A polgárok bankszámláit egységesen,, korábbi kéthavi fizetésüknek megfelelő összeggel töltjük fel. Mivel a régi pénznek fedezete, ellenértékének megfelelő munka, vagy áru nincsen, ezek a megtakarítások sajnos elvesztek, teljesen függetlenül azok nagyságuktól. Aranyat, nemesfémet, csak az állam által erre kijelölt üzletekben lehet eladni, vagy vásárolni, az ott rögzített áron.

Az új pénzt, az állam bocsájtja ki, és ennek jogát, soha, semmilyen címen senkire átruházni nem lehet.

  Az orvosi, kórházi ellátás, a lehető legjobb minőségben, minden polgárt megillet. Ennek költségeit mindig az állam fedezi. Ennek forrására a tíz főnél nagyobb magánüzemek forgalmuk 15% -át forgalmi adóban kötelesek befizetni. Ezt az áraikba beépíthetik. Polgáraink, régi alkotmányunk értelmében, jövedelemadót nem fizetnek, kötelesek viszont, államaink védelme érdekében, katonai szolgálatot teljesíteni. Ennek mértékét, a kötelező szolgálat idejét, a mindenkori helyzet figyelembevételével, évente, szükség szerint bármilyen időközönként , az állam határozza meg. A hadsereg főparancsnoka, a mindenkori elnök. A katonai szolgálat, minden polgárra kötelező. Akit a véderő szükséges létszámának elérése miatt, vagy más okból, katonai szolgálatra nem rendelnek, az a polgár, alapesetben 18-tól 21 éves koráig, jövedelmének 10 %-ával támogatja a véderő fenntartását. Aki ebben az életkorában nem rendelkezik jövedelemmel, és tanulmányai miatt, vagy egyéb okból szolgálatra nem rendelhető, a három éves támogatási időszakot akkor kezdi meg, amikor először önálló jövedelemhez jut. Azokat a csoportokat, pártokat és személyeket, akik az államokat idáig süllyesztették, az ideiglenes nemzetgyűlés eltiltotta a közszerepléstől. Olyan új párt, amelyik eltiltott embert felvesz a soraiba, önmagát tiltja el. Két hét múlva, új elnök megválasztá…

  Ismét elkapott valami erő, és hatalmasat lendített rajtam. Magasra emelt. Már láttam a Föld gömb formáját, és zuhantam megállíthatatlanul. Valami város fölé értem. Nem sokat láttam belőle, csak egy támfalat. Előtte sok szakállas ember volt kalapban, és veszettül bólogatott, hogy ki beszélt hozzájuk azt nem hallottam, de nagyon egyetérthettek vele, az látszott. Aztán még egy ilyen nekirugaszkodás, az mintha az Egyetem tér lett volna Budapesten. A templom órája fél hármat mutatott, éjszaka volt. Ennek ellenére sok ember volt a téren.

Kisebb-nagyobb csoportokban, beszélgettek vitatkoztak. Volt, aki dühöngött, volt aki telefonált, volt aki ragyogott az örömtől. Az után, mint egy varázsütésre, egyszerre az egész várost szirénák hangja verte fel. A Kálvin térről egy szirénázó rendőrautó kanyarodott be. Mögötte villogott egy busz. Ahogy a sziréna elhallgatott, felüvöltött a hangszóró:

Figyelmeztetem a közterületen tartózkodókat, hogy magatartásukkal megsértik a kormány által meghirdetett kijárási tilalmat, melynek értelmében húsz óra után közterületen közlekedni, vagy tartózkodni tilos. Felszólítok mindenkit, haladéktalanul szüntesse be a törvénysértő magatartását, menjen haza és nézze a tv-t.

Nézzed te! Mi már eleget néztük. – hangzott egy érces beszólás valamelyik csoportból. A rendőr nem zavartatta magát. Talán meg sem hallotta. Mondta tovább a magáét. – akit közterületen találunk, azt azonnal előállítjuk.

Még be sem fejezte a mondatot, rendőrök ugráltak ki a buszból, meg a rendőrautóból is. megragadtak, akit értek, és vonszolták a buszba. Szánalmas macska egér játék kezdődött. Az emberek elrejtőztek járművek, oszlopok mögé. Csak a rendőröktől biztonságos távolságban volt mozgás. Ha valamelyik futva megindult egy irányba, néhány méter után biztosan megakadt a lába valamiben.

Teljes hosszában hasalt végig a járdán. Mire feltápászkodott, senki nem volt körülötte. Olyan volt, mint valami burlex. Dühükben a levegőbe lőttek, amire tényleg kiürült az utca, és a tér. A város felett repültem hazafelé. Mindenütt hasonló jelenetek zajlottak. Nyugtalan emberek, idegbeteg rendőrök, tomy és jery az éjszakai utcán. Valaki hirtelen megragadott, és rázni kezdett. A kép eltűnt. Zuhantam. Kétségbeesetten próbáltam fennmaradni, de eredménytelenül.

Vészesen közeledett a föld. Iszonyú fájdalommal csapódtam be. Minden tagom fájt. Keserves erőfeszítéssel kinyitottam a szememet. A nejem állt mellettem.

Mi van veled? – mondta a képembe. Jól vagy?

Mi történt?  -  kérdeztem vissza.

Te kérded? - csapkodsz mint egy őrült, ugrálsz, mint egy artista, és öt perce próbállak felébreszteni.

Semmi fontos. – feleltem  valami örültséget álmodtam.

Béla László

The dreams do not lie.
Is it wrong? Or just provide information? Nobody really knows.
The thing I started friends celebrated a birthday.
A modest ceremony was small. Parents, siblings, wife, children and some friends.
After a simple dinner, a bottle of wine, a few bottles of beer, talked. Kitárgyaltuk joys, problems, things of the world.
Thoroughly the night of the talk, what tired. We were unable to agree. The company has two torn party. Both sides have said the truth itself, and none of them could be sown with a good heart. All truth, all the position was. We could not close the debate. We could agree on one thing,
which today are Hungary, the majority to be called anything but a quiet, peaceful life is not. He consoled ourselves, not as if it's a joy for anyone to be that the greater part of the world as well, even with the troubles facing as we do.
  By this the company broke up, I fell exhausted into the bed.
In the morning, if anything, even woke fáradtabban. My dream was busy.
I was hoping, as usual, I forget the whole thing within minutes.
Not the case. I live in my memory even today, every picture, every spoken word, as if the events right now, is to be made at around me.
  The whole dream, something unusual is started. I could not dream or I'm still awake. The wall behind the blue-white light emanated. Opposite me, on the other wall, there is a picture of Mary. Verődött made my bed in the back of the light. The blue-white image was received, but a reflection, it was already silver.
It is very clear, but was not blinded. The light source behind me, talking to me.
Or just hallucináltam?
Essence, tried to reassure: I can feel the concern you. Do not be afraid! You can not make mistakes. A good path. You're not alone.
  The exuberant evening after the debate, from the text, if possible, I became even more strained. Somehow, this light is "felt" because he continued:
  Do not have to worry about. Your children's future will be different. You belong to the generation shift. You shall be arranged in the future, but to help you.
   Then darkness, and silence.
Probably like many people have dreamed of. I felt that I could fly.
Lifted up, and I enjoyed the flight. Karjaimmal slapped like a bird. Kirepültem over the street, almost beleütközve the pylon wires. Desperate csapkodással rose above them. Avoided the trouble, I calmed down and enjoyed the freedom of flight. I quickly realized, not a bird flying. I wanted to was enough to sink, rise, or turn, and it happened. Very pleasant. Good fun, until I saw a white wall in front of me. It was far enough, but no house, no fence, or something else. Purchasing high tension between heaven and earth. Better balig the horizon, no door, no windows, just a big white wall. Would have had to turn away, but I did not want. I was able to crash, and no. Then came the end.
Nekiütköztem. Specifically, there have been no reason for anything, but it changed the terrain beneath. Disappeared from the familiar streets and parks. Water just below me. Somewhere away from the coast. Perhaps the lake? But no. I have been in a helicopter over the lake. I saw both of its sides, but there is only one part. This is something the sea. The coast is perhaps Italy. Lifted up, high up, but I have not seen any form of boot.
This is a higher ground. And there is a city. I thought, it certainly shows where to go. I flew towards the city. I got there surprisingly quickly. You can also descended, about twenty meters. Big houses, garages, wide roads, a lot of car. One Km away from something can be wrong. Feltorlódtak the cars. Beneath the line is already over. I went over the bar. The building was a large male. As I approached, kiszállva the coaches, everybody went to the male. A lot of people on the road. Each of the six tracks, the sidewalks filled. People value each other. The bloc before the center was a big public building. Theater? City Hall?
A man spoke to the others. Electrical speaking-tube in his hand. Do not speak Hungarian, but I understood every word.
 ... Was accepted yesterday. Act now. Arrest any person on the basis of this tomorrow. This is impossible, as it is. Sixty been planned, I know, but as much crap that it can only laugh. And did it! Dared to do it.
They think they can ignore people because they are so powerful. But both of us live. If we have not fed them, and starve halnának. I think we are stupid, do not realize what you are made of. Everyone who want to starve? Nonsense! Now that so we got together, then where they are. Where are they adhere to our questions.
These are powerful? While you alone. But in this case? We do not need such a band. Funky parasites. This is not our government. They are puppets of the money in his hand, and we hold them over their heads to rárondíthassanak.
 When you stink, then we come to it, what had happened. Meant by the word people!
If we united, not divided leave ...
Suddenly there was a stir around the speaker. Knocked the mouthpiece out of his hands.
Heavily armed pribékek seized and taken away.
The crowd, shouting could be heard here and there strong.
- Speak the truth!
- Leave me alone!
- Do not let me!
The bailiffs ignored him. I am an enormous impetus to the strength my place, and a new site, I found myself in some theater.
Something teaklub event. There was no tea. Talked about how the government has banned the production of food for free. The kisfarmereket, and also those of citizens. Their own-grown, grown élelmiszereiket sold in the markets, he chased as a narcotic and capable dealers. Caught were arrested on site. And this dark plan, the Senate has increased the force of law.
Organized a nationwide protest. We were told that on that day, the whole country, every city, everyone who is important to the survival gyülekezzen the White House gardens and the surrounding area. Be carried out from the puppets, and people need to fill it. People who are one of them, and no player, whom they appoint. They said also that his is, take the gun because the gun was secured in the Constitution a constitutional right that if people were to attack the Government, it can defend itself.
The next picture, I was in the White House park. a large crowd surrounded the park fence obturated. In contrast, mass, meter machine guns were police officers. The crowd was quiet. hangoskodtak not only stood by and watched. Here and there, a man spoke to the others. I watched the events from which there is a burly black man spoke. Deep, sonorous voice calm and confidence rang.
    ... Our ancestors long ago, here they are killed inhumanely. Szülőföldjüktől torn away from them, their families and sold them like animals. And who did this, now all people the way animals are treated. Satisfaction does not mean anything, it is now not only the black slaves. Definitely need to set aside the rabszolgatartókat. We should go and chase them away from this house, because this house belongs to the people, and no place in it, the rabtartók puppets.
Thus turned to the crowd. Grasped the elements of a cordon, lifted. and walked toward the gate. The crowd slowly but firmly followed. The ring of the crowd thinned, and the armed police officers between. A policeman standing inside the fence, előkapta the phone. A few seconds later, the police lifted the crowd géppisztolyaikat. People are slowing down, but looked at guns facing the machine guns everywhere. It was obvious that this battle of nerves now. The ring is slowly but steadily narrowed. Finally, a policewoman broke the thread, and shouted:
- Boys! I will not endorse megdögleni. Follow me!
With this he turned and behátrált a human. The fence, apparently the commander of the head immediately shot. Others, seven, eight, who were from right to left side, almost immediately turned and unleashed a head count group firing géppisztolyaikból shooter. Several pieces fell to the ground. The whole hedge of a man turned his back to the crowd, and retreated into one. The ring is tight.
Áttűnt somehow the picture. Őgyelgő bustling streets and hurrying people mingled.
Híreiket newsboy shouting.
- The President has resigned!
- Szétkergették the Senate!
- Locked in the stock market!
- The abolition of debts!
- Only available in the new Senate ismeretlenből!
- Restored the 1700 constitution!
- The dollar fell!
And sold the cards, without pay, to anyone who asked.
This image is fading. I found myself in a room. A family living room. Everyone was watching the TV. Close-up, a man spoke.
... I urge everyone, keep your composure. I manage States temporarily. This is the new Senate, in full agreement cart. Our goal is to eliminate as soon as possible anarchy, and the earlier practice, a complete and radical termination. All over the world immediately bring home the soldiers and their full armor. We guarantee that our coastal waters outside the boundary, units will no longer occur. Our military is still able to guarantee our security. The transitional period, the benefit is to organize. Based on personal documents, everyone, every day, gets adequate food supply daily to the nearest outlet. Not be paid, because unfortunately there is no money yet. Presses the switch work. Will soon appear on the new money. This is independent of the old power, and neither carries jelképeiket. It all citizens to pay an amount corresponding to the previous month, receives no consideration. To do this, the money later, just work, or product can be obtained. Citizens, interest is forbidden to rent.
By those whose jobs disappear for six months to provide benefits in kind. Food, gasoline and energy. Eliminated the debt and assets. The elimination of gambling. This is strictly monitored, and who is organized gambling money, or playing száműzzük forever. Eliminate the drug market with immediate effect. Each pharmacy, production of all types of drug money and the delivery and superimposed bérköltségekért must be marketed. This is achieved is strictly monitored, and where one drogtípus not available, or the price is higher than the costs charged by law, the institution will be closed immediately. No longer prohibited, possession of drugs, distribution and consumption. Who sell drugs in public places, prominent plaque in the back and chest protection. On this plate, indicate the type of drugs sold, concentration, and its price. This truth is strictly monitored. In case of divergence of the locally available stock confiscated. We reversed all of the crime, but sheltered intünk everyone to leave the manifestations of this alive, excessive, or engage in unnecessary drug use. Who needs it, and does not care about the impact egészségpusztító, use reasonable extent, and circumstances, but one who causes an accident under the influence of drugs or committing a criminal offense, he caught the venue, without a conviction, abducent immediately close the institution, and are employed in the meantime, dealing with it as long as the doctors and social workers, do not guarantee that the three calendar months since the drug-free.
This provision applies uniformly to all citizens. NO EXCEPTIONS!
The operating banks, who are citizens of the accounts are kept, the new money will be a single share capital. Engage in lending activities in a non-profit manner. Interest income is not realizable, lend, they manage the savings from the state capital and the amount of seventy per cent of hitelezhetnek. The bank accounts controlled by the State. The bank accounts of citizens uniformly, the amount corresponding to the previous two months' salary to spend. As the cover of old money, the consideration for suitable work, or goods is not, unfortunately, lost their savings, they are completely independent of their size. Gold, precious metals, only the state-designated stores may sell or buy, there is a fixed price.
The new money, the state bellow out, and it's right, never, under any title can not be transferred to anyone.
  Medical, hospital care, the best possible quality, every citizen is entitled. The costs are always covered by the state. As a source of more than ten magánüzemek turnover of 15% of sales taxes have an obligation to pay. This may incorporate their prices. Citizens, under the old constitution, do not pay income tax, must, however, with the United States in order to perform military service. To this extent, the period of compulsory service, taking into account the prevailing situation in a year, if necessary, any intervals determined by the state. The army's commander in chief, the president at all times. The military service, compulsory for all citizens. Defence who is required to achieve because of the number, or other reasons, military service is not provided, the citizen, normally from 18 to 21 years old, 10% of income support for the maintenance of Defence. Who at the age of no income, and because of his studies, or for any other reason can not be ordered to serve in the three-year grant period will start when the first income from their own. Those groups, political parties and individuals who have sunk so far in the states, the interim National Assembly forbade közszerepléstől. A new party, which picks up the ranks of disabled people, to prevent himself. Two weeks later, a new election of the President ...
  Again, something's got me strength, and a large positive impact on me. Held high. I've seen in the Earth's spherical shape, and I fell unstoppable. I mean something above the town. Not seen much of it, only one retaining walls. Before it was a lot of bearded man wearing a hat, and nodded desperately, who spoke to them I have not heard, but very egyetérthettek him to be seen. Then, even in such a nekirugaszkodás, the space would have been if the university in Budapest. The church is three half hour show, it was night. Despite this, many people were in the area.
Small and large groups, talking about arguing. , Who was furious, he was called, who was beaming with joy. After like a magic wand, suddenly the sound of sirens across the city to beat. The Calvin Square in a police car siren turned on. Flashed behind a bus. As the siren stopped, howled to the speaker:
Warn occupants of public places, that their behavior violated the curfew announced by the Government under which, after twenty hours of public space travel, stay or prohibited. I urge everyone to immediately cease the offending conduct, go home and watch TV.
See you! We've met watched. - Was a brazen beszólás a group. The police do not bother herself. Maybe you did not hear him. He said on his part. - Who can be found in public places, it immediately generated.
Still have not finished the sentence, police officers jumped out of the bus, the rendőrautóból well. seized, who came and dragged the bus. Pathetic cat mouse game began. Vehicles, people hiding, behind bars. Only the police officers had to move a safe distance. If one began running in one direction, after a few meters certainly stuck his foot in something.
Hasalt along the entire length of the sidewalk. By the time his feet, no one was around. It was like something burlex. Rage fired into the air, you really cleared the street, and the space. I flew over the city home. Similar scenes took place everywhere. Restless people, neurotic police officers, Tomy and jery the streets at night. Someone suddenly grabbed and began to shake. The picture disappeared. I fell. Desperately trying to survive, but to no avail.
Dangerously toward the ground. Were hit with a terrible pain. All my limbs ached. Hard effort, I opened my eyes. My wife was beside me.
What is wrong with you? - Said to my face. Are you okay?
What happened? - I asked back.
You ask? - Csapkodsz like crazy, ugrálsz as an artist, and five minutes trying to wake you.
Nothing important. - I said something crazy dream.
Laszlo Bela

A bejegyzés trackback címe:

https://magyaratveres.blog.hu/api/trackback/id/tr412539243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása