Itt az „állami” Vik(terr)or.
Ahogy az amerikai kormány, hason csúszva kiszolgálja a cionista világuralmi törekvéseket,
ugyanúgy teszi ezt a viktormány Magyarországon. Sajnálatos, hogy ebbe a kormánynak nevezett embertömegbe, mindössze egy gerincet sikerült valahogy besuvasztani, de már az is kivált belőle. Elég lett volna, az, az egy gerinces is. Ennyi ember, egyetlen gerinc nélkül, érthetően hajlékony. Amerre a cionista szél fúj, arra hajlik.
Hiba azt hinni, hogy ezt az iskolai terrort, ez a kormány, saját kútfőjéből izzadta ki. 1969-ben már elhangzott, Dr. Richard Day előadásában Pittsburgh-ben
„A hosszú-távú nevelési program része az iskolaidőszak egész évre történő kiterjesztése, illetve egész napra való meghosszabbítása. E szerint nyár folyamán is lesznek szemeszterek, és a hosszú nyári szünidő a múlté lesz.”
Bővebben: http://mek.niif.hu/06800/06897/html/0410.htm
Minden rosszban van valami jó. Ebben pl. az, hogy a Fidesz legelvakítottabb hívői is szembe kerülnek a cionista terror intézkedéseivel, és talán rádöbbennek, hogy maguk alatt vágják a fát. Ha mégsem, a döntő többség figyelme, akkor is ráterelődik a folyamatokra, és nem mindenki szerelmes a miniszterelnökbe. Igaz, ő az ország legismertebb kisebbségi embere, de ettől még, magyar érzések nem szorultak bele, bárhogy lengeti is a nemzeti lobogót.
A terror megvalósításához, a tanárokat is hajlandóvá kell tenni, megkapják hát közpénzből, a nem egyszerű munkájukért, a nekik valóban járó rész újabb töredékét. Koránt sem annyit, mint az állított, vagy valódi túlélők. Szerintem ezzel sem lesznek, szőröstől-bőröstől megvásárolva. A lelkiismeret, hatalmas erejű indíttatás, és ez, foglalkozástól függetlenül, a magyarok döntő többségében, még a pénz elé kerül. Az ifjúságot, szabadságában, ilyen mértékben korlátozni, értelmes politikusnak eszébe nem jutna, hacsak, nem akar kőkemény ellenzéket kinevelni magának.
Béla László
És a továbbiak:
"Az idei tanévtől az általános iskolásoknak délután 4-ig kötelezően az iskolában kell maradniuk. Amennyiben mégis elhagyják a suli területét, igazolatlan hiányzás miatt vonhatják őket felelősségre. De mit tehet a szülő, ha nem tetszik neki az új rendszer?
A köznevelési törvény szeptember elsejétől érvényben lévő szabályai szerint minden olyan általános iskolásnak, aki államosított iskolába jár, 16 óráig az intézmény területén belül kell tartózkodnia. De mit tehetnek azok a szülők, akik továbbra sem kívánják, hogy gyermekük a kötelező órák után az iskolában maradjon. Az Európai Szülők Magyarországi Egyesülete segítségével mutatjuk a szülők jogi lehetőségeit.
A törvény szerint a szülő kérésére az iskola igazgatója felmentheti a gyermeket a délutáni iskolai tartózkodás alól. Fontos kiemelni, hogy arra nincs előírás, hogy kérését a szülőnek indokolnia kellene. Akiknek tehát nem tetszik az új rendszer, már az első tanítási napon küldjék be kérelmüket a gyerekkel. De még jobb, ha személyesen teszik meg ugyanezt az iskolatitkárnál.
A jogszabály szerint elvileg ennyi is elegendő:
Tisztelt Igazgatónő/úr!
Kérem, hogy gyermekemet (Név; Születési idő; osztály) a kötelező tanítási órák után az iskolában tartózkodás alól mentesíteni szíveskedjék.
dátum, aláírás
Szorosabban véve, ez szerint, a 6 és 16 év közötti gyermekek, minden különösebb kiváltó ok nélkül, személyi szabadságukban korlátozott magyar állampolgárokká váltak. És az emberi jogok?
Ha a szülő kérelmét az igazgató elutasítja, jogorvoslatért az igazgató feletteséhez, a tankerület vezetőjéhez lehet fordulni. Arról, hogy ki az illetékes, a KLIK honlapjáról lehet tájékozódni. Fontos tudni, hogy ha a gyermeket nem mentette fel az igazgató az iskolában tartózkodás alól, és ő mégis hazamegy, ugyanolyan hiányzásnak számít, mintha a délelőtti kötelező órákról hiányozna. Melyet a szülő csak nagyon korlátozott mennyiségben igazolhat. Ha pedig nincs igazolás, a következmény ugyanúgy a családi pótlék megvonása, a jegyző felé való jelentés, sőt akár a gyermek védelembe vételét, extrém esetben pedig akár köznyelven szólva "intézetbe kerülését" is eredményezheti.Kiteljesedő terror, amilyen soha sem volt Magyarországon még Rákosi alatt sem.
A törvény mindazonáltal azt is előírja, hogy a szülők kérésére az iskolák kötelesek 16 óra helyett 17 óráig biztosítani a gyermekek felügyeletét. Azt viszont nem írja elő, hogy 8 órakor kell kezdődnie a tanításnak. A jogi környezet támogatja azt is, hogy kötelező órák legyenek a délutáni órákban, így előfordulhat, hogy egyes iskolák a 13 és 16 óra közötti sávba fogják tolni a máshogyan csak fokozott balesetveszéllyel megszervezhető kötelező testnevelés órákat. Ezekről a szülő viszont már nem is kérheti el a gyermeket.
Így a cionista indíttatású terror megkerülésére szinte nincs lehetőség. Érdemes tudni, hogy a pedagógusoknak kiadták, le kell törniük a szülők jelentkező ellenállását.
Mi minden változik idén az iskolákban?
Szeptember 2-án nemcsak a tanítás kezdődik meg a köznevelési intézményekben, hanem számos fontos változást is hoz az új tanév az állami iskolákban. Akadnak minden diákot, illetve szülőt érintő változások, valamint olyanok, melyek idén egyelőre csak az 1., 5. és 9. évfolyamos tanulmányaikat megkezdőkre vonatkoznak. Az Európai Szülők Magyarországi Egyesülete segítségével mutatjuk a köznevelési törvény már hatályos, illetve a tanév kezdetével most életbe lépő legfontosabb változásait.
Minden diákot illetve szülőt érintő változások:
- A tankötelezettség felső korhatárát 16 évre szállították le. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy annak a tanévnek a végén, amelyben a diák betöltötte a 16. életévét megszűnik az állam ellátási kötelezettsége, ha egy diákot eltanácsolnak egy iskolából, nem kell őt másik iskolának felvennie. Ugyanakkor nem vállalhat munkát, amíg be nem tölti a 17. életévét, akkor is évig csak korlátozottan, így a legnehezebben kezelhető, eleve rosszabb esélyekkel induló gyerekek úgy kerülnek az utcára, hogy nem is tanulhatnak, nem is dolgozhatnak- Bravó Képzettség nélkül egyébként is szinte lehetetlen elhelyezkedni.
- Az általános iskola mind a 8 évfolyamán kötelező lesz délután 4-ig bent maradnia a gyerekeknek az iskolában. A szülő kérelmére az igazgató a kötelező tanítási órák utáni benttartózkodás alól felmentést adhat, de ez csak lehetőség.
- Az iskolai szülői munkaközösségek szinte valamennyi jogát megvonta a törvény, a jogfosztásokat már tapasztaltuk a munkánál, a lakhatásnál, az egészségügyben, az a kérdés, miért és meddig toleráljuk?saját szervezeti és működési szabályzata és tisztségviselői megválasztása mellett csak tájékoztatást kérhet a gyermeki, tanulói jogok érvényesülését, a pedagógiai munka eredményességét, a gyermekek, tanulók csoportját érintő bármely kérdésben, továbbá kérésre tanácskozási joggal részt vehet képviselőjük a nevelőtestület ezen témákkal foglalkozó ülésein.
- Az iskolákban, a tantestület tagjaként aktív rendőrök, ún. bűnmegelőzési tanácsadók jelennek meg. Feladatuk elsődlegesen az internetes és droggal összefüggő bűncselekmények megelőzése Reklámja ?lesz, de olyan információkat kell szerezniük, amelyekből megismerik a gyerekek iskolán kívüli szokásait, tevékenységét is. Kémkednek a családok ellen? Aktív rendőrként, belátásuk szerint intézkedhetnek is, ennek részeként arányos mértékű testi kényszert is alkalmazhatnak. Mi az arányos? Hol a határ?
- Fontos, már életbe lépett változás, hogy az iskoláskorúnak látszó gyerekeket, ha iskolaidőben az utcán vagy egyéb nyilvános helyen (pl. plázában) vannak, és nem tudják írásban, hitelt érdemlően bizonyítani, hogy igazoltan vannak távol, a rendőr bekísérheti az iskolába, szintén akár kényszer alkalmazásával. Magyarul, ha a 13 éves gyermek lázasan ébred, szülei már dolgoznak, ő a patikába megy lázcsillapítóért, és nincs orvosi igazolása, mert a gyermekorvosa csak délután rendel, a patika helyett az iskolában köthet ki. Ha netán fertőz, had betegedjen meg, minél több gyermek. Bravó! Igazi egészségmegőrző rendelkezés. Magas intelligencia, alapos egészségügyi ismeret kellett a megalkotásához.
- A diákokat is jelentősen érinti a pedagógusok munkaterhelésének változása. Munkaidejükből, heti 40 órából az eddigi 22 óra helyett most 26 órát kell megtartaniuk, további 6 órát az iskolában tartózkodni, többek között például a délutáni gyermekmegőrzést, a helyettesítéseket így biztosítják. Munkaidejükből 8 óra marad az órákra való felkészülésre, a dolgozatok javítására, az egyéni, differenciált feladatok esetleges kidolgozására, azaz minden tanítási órára 18 perc előkészületi idő jut. Ha mondjuk egy pedagógus 5 osztályban, összesen 150 gyereket tanít, heti 3 percet szánhat minden gyerekre.
Az 1., 5. és 9. évfolyamosokat érintő változások:
- A szülők idén már nem dönthettek úgy, hogy azok a gyerekek, akik 2013. augusztus 31-ig betöltik 6. életévüket, még egy évig óvodában maradhassanak. Az előre nem tervezetten sok elsős miatt a minisztérium magasabb osztálylétszámokat engedélyezett.
- Jelentősen nőnek a kötelező óraszámok. Első osztályban napi 4 helyett 5 óra a kötelező, ötödikben a heti legfeljebb 22,5 óra 28 órára, a kilencedik évfolyamon 27,5 óra 35 órára növekszik.
- Az iskolák kötelező, ún. kerettantervek szerint tanítanak majd, helyi, egyedi, a gyerekeket figyelembe vevő alternatívákra mindössze 10% lehetősége van ezentúl az iskolának. A korábbi szabályozással szemben az új tantervek egészen konkrétan előírják, hogy mit kell tanítani, ráadásul igen jelentősen megnőtt a tananyag mennyisége.
- Az iskoláknak az óraszámon belül heti 5 testnevelés órát kell az órarendbe terveznie (ezt az intézkedést egy évvel ezelőtt vezették be, így érinti a mostani 2., 6. és 10. évfolyamot is).
- Első és ötödik évfolyamon új tantárgyakat vezetnek be. Minden szülőnek kötelezően nyilatkoznia kell, hogy melyik vallás hittanórájára kívánja gyermekét járatni, illetve helyette választhat egy erkölcstannak nevezett tárgyat.Az adatgyűjtés, ne mondjam listázás, és gyermek kori megosztás új módja az iskolában. Az utóbbi oktatására néhány órás képzés keretében készítik fel a tanárokat. Az iskola ezen felül kötelezővé tehet olyan tárgyakat, mint a hagyományos családmodellt népszerűsítő, a nemi sztereotípiákat erősíteni célzott családi életre nevelés vagy a jelenismeret című tárgy.
- Az első évfolyamon a gyerekek ingyenesen kapják a tankönyvet, ám az ilyen könyvet a tanév végén vissza kell adniuk az iskola könyvtára számára."
RICHPOI HÍREK
Feltételezem, hogy úgy a jogalkotók, mint a szülők, az iskolakerülő, bűnöző társaságba keveredő gyermekek megrendszabályozására gondolnak. Hogy tényleg az lesz e, az a végrehajtásban derül ki.Lesz e bnne faji vallási, etnikai megkülönböztetés? Kell e, az etnikumhoz tartozóknak magyar kultúrát tanulniuk, vagy csak a magyar gyerekek ismerkednek kötelezöen a cigány kulturával?